.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردمی نژاد علیه احمدی نژاد

ستادی جعلی، با نام محمود مردمی نژاد با چاپ و نصب پوسترهای ضد تبلیغی در جهت تخریب دکتر احمدی نژاد برآمده اند.

به گزارش بولتن، در روزهای گذشته با افزایش موج تخریبی و بداخلاقی های سیاسی انتخاباتی ستادی با نام محمود مردمی نژاد اقدام به نصب پوسترهای ضدتبلیغی در جهت تخریب دکتر محمود احمدی نژاد برآمده است.

این اقدامات در حالیست که فرماندار تهران نیز به این نوع اقدامات که فضای انتخابات را مسموم کرده و باعث بروز بداخلاقی های انتخاباتی می‏شود اعتراض کرده است.

حسين طلا اظهار داشت: در برخي از نقاط تهران مشاهده شده كه برخي از افراد با تشكيل ستاد انتخاباتي فرعي به نام نامزدهاي رقيب و با پخش انواع بوروشور و تراكت و... به تخريب و تبليغات منفي عليه آن نامزد مي پردازند كه درحال مستندسازي از اين روند هستيم و به زودي در اين زمينه اقدام خواهيم كرد.

حسين طلا ، خاطر نشان کرد: طرفداران نامزدهاي محترم رياست جمهوري توجه داشته باشند كه برگزاري هر نوع ميتينگ - تجمع - همايش و... در سطح شهرستان تهران و در فضاي باز مثل خيابانها ميادين و پاركها و... منوط به اخذ مجوز از اين فرمانداري مي باشد كه آن هم با درخواست مسئول ستاد انتخاباتي هر يك ازنامزدها ميسر خواهد شد در غير اين صورت از برپايي آن جلوگيري به عمل خواهد آمد.

فرماندار تهران با تاكيد بر اين نكته كه کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري در صورت تمايل به داشتن ستاد تبليغاتي در هر شهرستان ، بايد وفق قانون مسئول ستاد انتخاباتي خود را در به صورت کتبي و رسمي به فرمانداري آن شهرستان معرفي نمايند، تاکيد كرد: از بين نامزدهاي رياست جمهوري تنها يك نفر مسئول ستاد انتخاباتي خود را به صورت کتبي و رسمي به اين فرمانداري معرفي نموده است.

وي افزود: در برخي از نقاط تهران مشاهده شده كه برخي از افراد با تشكيل ستاد انتخاباتي فرعي به نام نامزدهاي رقيب و با پخش انواع بوروشور و تراكت و... به تخريب و تبليغات منفي عليه آن نامزد مي پردازند كه درحال مستندسازي از اين روند هستيم و به زودي در اين زمينه اقدام خواهيم كرد.

دكتر طلا در پايان اظهار داشت : انتظار مي‌رود نامزدهاي انتخاباتي در چارچوب قانون انتخابات و با رعايت دستورالعمل تبليغات انتخابات دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري فعاليت تبليغاتي خويش را همواره با در نظر داشتن اخلاق تبليغات انتخاباتي ارائه فرمايند تا ان‌شاءالله با حضور ملت غيور و فهيم كشور عزيزمان در روز 22 خرداد در پاي صندوق‌هاي راي شاهد خلق حماسه بزرگ ديگري باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهران 7 خرداد 1388
بنده همین امروز بروشور رای به محمود مردمی نژاد را از ستاد مرکزی احمدی نژاد در سنندج خیابان بلوار شبلی گرفتم و رییس آن هم مدیرکل اوقاف و سرپرست حج استان است.
علیرضا 11 تير 1388
کار برای خدا وخلق خدا مشقت دارد ودکتر احمدی نژاد اینرا پذیرفته وحق پیروز است علی (ع) هم برای حق گفتن خانه نشین شد وتاریخ احمدی نژاد را که حامی قشر محروم است به نیکی ثبت میکند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.